S poštovanjem

Ovde možete tražiti pomoć za sve što vas muči u vezi biologije, nemojte mi slati privatne poruke.
Post Reply
piperci
korisnik
Posts: 17
Joined: 05 Feb 2009, 14:42

S poštovanjem

Post by piperci » 15 Jun 2009, 19:47

Možda sam malo i dosadan u mojim zahtjevima ali vidim da pomažete pa nemam kuda. Na mom doškolovavanju došao je red na izbor teme završnog seminarskog rada koji zamjenjuje diplomski rad. Zatražio sam temu kod profesora iz predmeta ihtiologija ili endemi . Profesor mi je rekao da sam odlučim o čemu bih iz tih oblasti pisao-radio, a on će posle toga formulisati naziv teme.
Da li možete tu da mi pomognete, o čemu bi bilo najobuhvatnije pisati, a samim tim i najlakše doći do literature. Da li imate kakve već poznate teme iz ovih predmeta ili možete predložiti šta biste Vi obrađivali da ste na mom mjestu. Da li ste imali u svojoj praksi da je neko nešto slično radio. U najboljem slučaju da li neko ima gotov neki seminarski rad iz ovih oblasti. Ako može prijedlog od bilo koga ko prati ovaj odlični sajt, Stefan će se sigurno uključiti! Unaprijed hvala.

User avatar
tsnena
Glavni i odgovorni
Posts: 2887
Joined: 28 Nov 2007, 22:07
Location: Požarevac
Contact:

Re: S poštovanjem

Post by tsnena » 16 Jun 2009, 09:12

nisi dosadan, samo što ovog puta nemam ideju :roll: O ribama imam jako malo literature pa ti ni taj savet oko izvora podataka ne mogu dati

User avatar
Stefann
zainteresovan korisnik
Posts: 254
Joined: 23 Dec 2007, 14:37

Re: S poštovanjem

Post by Stefann » 23 Jun 2009, 22:28

Pošto vidim da sam i ja prizvat za pomoć evo par rečenica. Ja bih kao temu odabrao nešto zanimljivo, a da nije jako teško. Reci nam koliko treba da ima stranica taj rad? Bar otprilike... 20, 50, 100, 150... Ukoliko sam dobro shvatio, rad je teorijski, odnosno piše se nešto kao maturski rad samo mnogo opširnije. U skladu sa tim, evo par predloga za temu: